wtorek, 6 sierpnia 2013

Creatures on The Lake


Jak pta­ki nad je­ziorem poszu­kuje­my po­kar­mu i praw­dy o nas samych.
Cza­sami za­nurza­my się, by poz­nać głębie...cza­sami się topimy...
Cza­sami od­la­tuje­my, bo ro­bi się zbyt tłoczno...cza­sami, cza­sami powracamy.

Teraz kolej sesji, z którą trzeba było się trochę napracować! :) Z dwoma Klaudiami spotkałam się podczas pięknego, słonecznego dnia! Wiele wskazywało na to, że wszystko ciekawie i stu-procentowo  się uda i wcale się nie pomyliłam. :) Dziewczyny zaproponowały mi pomysł scenerii w okolicach tak zwanej "Zimnej Wody". Już dawno miałam ochotę tam pojechać! Mimo, że droga była piaszczysta i niekrótka, współpraca z tak sympatycznymi osobami pokonała wszelkie trudności! :)
Na początku zebrałyśmy wszystkie potrzebne materiały, biżuteria, makijaż- gotowe! Zarówno Klaudia, jak i druga Klaudia nie miały momentu, w którym by się same nie rozbawiały! :) Chociaż cienie drzew, które były wręcz nie do opanowania, dawały ostre kontrasty, jestem niezmiernie zadowolona z tej współpracy. :)
Dziewczyny, ogromnie Wam dziękuję za wspaniały dzień! Przed Wami efekty. :)

mod. Klaudia Gryzik
        Klaudia Majsterek















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...