sobota, 28 grudnia 2013

Lark in the sky

Swoją małą wyprawę w tym roku kończę z Olą. :) Wspominałam Wam o niej w poprzednim poście, Ola już wcześniej nie raz gościła przed moim obiektywem! Właściwie planowałyśmy spotkać się jeszcze choć raz w tym roku podczas niedawnej sesji na jesieni. Tak się też stało, miałyśmy ogromne szczęście! Lubię wracać do tych ujęć, ten klimat, klasyka. Ola ma wyjątkową urodę, specyficzną mimikę twarzy, to chyba dlatego do każdej sesji z nią mam tak wielki sentyment. :) Przy okazji jest ogromnie przemiłą dziewczyną. :) W tym roku miło zaskoczyła mnie tak liczna liczba osób, które do mnie napisały, z którymi miałam okazję współpracować! To piękne tło na zdjęciach Oli, wynalazła Kinia. Strasznie lubię tak zwyczajne połączenia z nutą małej ekstrawagancji, kontrastu. Cieszę się, że miałam okazję wykonać te zdjęcia. :) W żadnym wypadku nie żałuję choćby tej mroźnej pogody, sens we wszystkim tkwi w tym, że po prostu mogłam spełniać swoją pasję! To ogromna przyjemność patrzeć na szczęśliwe buźki fotografowanych osób, udowadnia mi to, że jeszcze bardziej mam ochotę spełniać swoje kolejne marzenia! A więc już teraz chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że po prostu jesteście ze mną! Mam nadzieję, że Olcia się nie obrazi za taką rozpiskę pod postem z jej udziałem. :) Cieplutko zapraszam Was do oglądania, a w najbliższym czasie zrobię małe podsumowanie minionego 2013 roku! 

mod. Aleksandra Głowacka

















"A tak się poluje na kaczuszki, uwaga! Taś taś taś!"




2 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że zostawiłaś po sobie ślad na moim blogu, bo również mogę zajrzeć na Twojego i oglądnąć Twoje prace. Spodobało mi się kilka, ale najlepsza chyba jest ta sesja: http://4.bp.blogspot.com/-itTjISgI_fs/UtBTFbXJWFI/AAAAAAAAAro/k4qYJTJ8OHA/s1600/51.jpg

    Również życze powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wielki talent + świetną modelkę :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...