czwartek, 27 lutego 2014

Smile and fun !

W końcu nadszedł dzień, na który czekałam już od kilku miesięcy. :) Sesja z Kubą i Dominiką była planowana już dawno, pomysłów było kilkaset na minutę, w końcu zdecydowaliśmy się na jeden z nich. Jadąc na spotkanie, w samochodzie uśmiechałam się sama do siebie, że właśnie teraz możemy wspólnie zrealizować cel! Tematyka poniższej sesji została stworzona nie na poważnie, a więc nie przestraszcie się jej "mrocznych klimatów". :) Jestem zachwycona pasją do sztuki każdego z nich, tak wiele inspiracji które nas otaczały dawały nam coraz więcej energii, ich łatwość w pozowaniu, ciągły śmiech, bo o powagę było nam trudno :D, uprzyjemniały tylko dzień, bardzo podziwiam Kubę za wykonanie przez niego samego tak pięknych stroi. :) To świetne uczucie, znać się z kimś kilka lat, a dopiero teraz poznawać jego prawdziwą osobowość. :) Poznanie Dominiki również było dla mnie przemiłym doświadczeniem, jest wspaniałą dziewczyną bez której tak naprawdę cała sesja nie współgrała by tak dobrze. Mówiąc o zdjęciach, to stworzyliśmy ich mnóstwo, naśmialiśmy się, nagadaliśmy, po prostu Was UWIELBIAM!! To dzięki Wam spędziłam doskonały dzień, wkrótce musimy powtórzyć coś zupełnie nowego! :)



mod. Dominika Tratkiewicz, Jakub  Majewski
fot. Olga Ostolska

















+dawka zdjęć zza kulis!

2 komentarze:

  1. jestem pewna, że to najlepsza sesja jakie udało ci sie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza sesja ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...