poniedziałek, 28 lipca 2014

Delikatność

Parę dni temu miałam okazję wykonać wiele zdjęć wspaniałej Małgosi Łączyńskiej. Dziewczyna jest przemiła, uśmiechnięta, rozmowna, w ogóle nie czuła skrępowania przed aparatem, przy takich osobach zyskuje się dużą motywację do pracy! Jak się poznałyśmy? Całkiem przypadkiem Małgosia podejrzała moje wcześniejsze prace z innych sesji i po prostu do mnie napisała. Byłam pozytywnie zaskoczona, okazało się, że dzień w dzień mijałyśmy się szkolnymi korytarzami o czym nie miałyśmy zielonego pojęcia, przecież skądś ją kojarzyłam. :) Podczas współpracy aparat aż sam chciał robić zdjęcia! Pogoda nam dopisywała wspaniale, jeszcze parę godzin wcześniej padało i chmurzyło się. Stylizacje są pastelowe, kwieciste, minimalistyczne, na koniec zostawiłyśmy coś ostrzejszego. Gosia uwielbia czytać książki w zaciszu własnych czterech ścian, dlaczego więc miałybyśmy tego nie ukazać? Tło miałyśmy fantastyczne, paru promykom udało się przedostać na wiele kadrów, z czego są słoneczne i pełne kolorów. Czas już kończyć, dajcie znać jak Wam się podobają takie ujęcia! :) 

mod. Małgosia Łączyńska

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...