poniedziałek, 7 lipca 2014

Madness fashion

Kochani, wakacje w pełni, a ja nadrabiam zaległości, bo uzbierało mi się mnóstwo wpisów, które czekają na rozwinięcie. :) Jakiś czas temu napisała do mnie przesympatyczna dziewczyna. Koncepcja była prosta, z wdziękiem, kobieco, jako prezent dla chłopaka. Sesja nie trwała długo, a udało nam się wykonać mnóstwo zdjęć, miałyśmy ogromny wybór. :) Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich kadrów! Być może dlatego, że uwielbiam subtelne, codzienne portrety w miejskim klimacie, odrobina uśmiechu i jest perfekcyjnie. Zdjęcia nie wymagały dużego retuszu, Angelika jest piękna, radosna, cały czas uśmiech nie schodził jej z twarzy, tematów do rozmowy nam w szczególności nie brakowało! Skończyłyśmy tuż przed pełnym zachodem słońca, w drodze powrotnej przejrzałyśmy jeszcze wszystkie wykonane zdjęcia, przy okazji poznałyśmy kilku rozmownych przypadkowych obserwatorów. :) Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak minimalistyczny klimat, jestem szczęśliwa, że mogłam współpracować z tak wspaniałą osobą! Już niedługo wiele nowości, serdecznie zapraszam! :*
 
mod. Angelika Szczepek





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...