czwartek, 25 lipca 2013

July's field


Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha. ~ Johann Wolfgang von Goethe

   Kurier przysłał mi akurat paczkę z nowym obiektywem. Chciałam go natychmiast wypróbować! Tego popołudnia napisała do mnie Monika, pytając czy nie wybrałabym się z nią na małą przejażdżkę. Idealnie się złożyło! Zabrałam ze sobą wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy i zrobiłam jej małą niespodziankę. :)
   Z poprzednich postów z pewnością już wiecie, że fascynuje mnie piękno przyrody! Tym razem zanudzę Was, że nie było inaczej. :) Monika ma szczęście, mieszka w pięknych okolicach! Miałyśmy dużą przestrzeń z dala od przypadkowych przechodniów, myślę, że dobrze ją wykorzystałyśmy. :)
Na początku zaczęłyśmy szukać odpowiedniego miejsca dla pastelowego koloru zwiewnej sukienki Moniki. Od razu obydwie zauważyłyśmy piękną łąkę z żytem! Problem był raczej z dostaniem się do niego, ale po kilkunastu minutach wreszcie nam się udało. :)
   Choć miałyśmy niewiele czasu, jestem szczęśliwa, że udało nam się wyłapać kilka dobrych ujęć. :) Mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu ten klimat. :) Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz za to, że czytacie mojego bloga, bo daje to ogromną motywację do dalszej pracy!

mod. Monika Śliwecka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...