poniedziałek, 15 lipca 2013

Undiscovered world


Jeśli ko­bieta jest szczęśli­wa, jest także piękna. ~ Sophia Loren

   A teraz sesja w moich ulubionych klimatach. <3 Zawsze zachwyca mnie naturalne kobiece piękno dopełnione zjawiskami Matki Przyrody. :) Miałam szczęście, że w moje obydwie ręce wpadły Ola i Ola! Wspaniale wczuły się w role i nie musiały niczego udawać!
   Wybrałyśmy się do miejsca, które mijałam tysiące razy, a dopiero w tym momencie dostrzegłam jego ukryte skarby. :) Wcale nie musiałyśmy daleko jechać! Dziewczyny świetnie dopasowały do siebie kontrastujące sukienki. Kocham takie scenerie! Nic nie trzeba było dodawać- One po prostu były sobą, cieszyły się, świetnie pozowały, a dodatkowo rozbawiały mnie na całego :D
   Kochane, jesteście wspaniałe! Nie tuzinkowo zdarza się tak zgrana i wesoła współpraca, jak z Wami. :) Dziękuję, że odprowadziłyście mnie pod sam dom! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz zagościcie na moich zdjęciach! :)

mod. Aleksandra Dobosz
        Aleksandra Głowacka













A po zakończonej współpracy...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...