wtorek, 9 lipca 2013

Together through the water


Rusz się. Posuwaj się do przodu. Mierz wysoko. Zaplanuj odbicie. Nie siedź na pasie startowym i nie czekaj, aż ktoś do Ciebie podejdzie i popchnie samolot. Tak się po prostu nie stanie. Zmień swoje nastawienie i wznieś się na wyżyny. Uwierz mi, spodoba ci się tutaj. ~ Donald Trump

   Już jakiś czas temu dziewczyny namawiały mnie na tą sesję, aż w końcu dopięły swego. :) Dziękuję!
   Zaproponowałam lekką stylizację, w której mogłyby czuć się świeżo i swobodnie. Agnieszka, Twoja siostra ma piękną sukienkę! Mam nadzieję, że nie dowie się co z nią wyprawiałaś! :D
Tak naprawdę więcej przegadałyśmy niż zrobiłyśmy zdjęć. :) Monika dała radę przytrzymać niecierpliwą Agnieszkę w trakcie malowania kresek. :D Zamoczyłyśmy się całe w wodzie! Jednak myślę, że było warto. :)
   Zawsze najtrudniejsze jest to pierwsze zdjęcie, z nimi nie było żadnego problemu. :) Znamy się już niemal 10 lat, a dopiero teraz mogłam Was poznać z zupełnie innej strony! Fotografia daje możliwość wejścia do wnętrza człowieka i odkrycia w nim najbardziej delikatnych cech. Ileż ja wspaniałych osób poznałam właśnie dzięki zdjęciom, to jest w tym najpiękniejsze! Te ciągłe zaskoczenia, uśmiechy, radości ludzi. One zawsze dają ogromną motywację do działania! :)
   Kończąc dzisiejszy post, zachęcam wszystkich nieśmiałych- Nie bójcie się pokazywać kim jesteście! Uwierzcie w siebie, bo naprawdę możecie się przekonać, jak ogromnie jesteście wartościowi! Napiszcie do mnie, ja chętnie odpowiem Wam na wszelkie pytania. :) Do usłyszenia!

mod. Agnieszka Trzpil
        Monika Śliwecka 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...