środa, 21 maja 2014

Small sunny glare

Kolejny raz miałam przyjemność współpracować z moją kochaną Olcią. :) Jest wspaniałą, twórczą i kreatywną dziewczyną. Nie zawiodłam się na niej i tym razem, nie ma najmniejszych problemów z pozowaniem, nie straszni są jej nawet przypadkowi obserwatorzy! :) Wykorzystałyśmy pełnię możliwości zastanego światła, złoty, pogodny klimat, delikatne, opływające ciało cienie są marzeniem każdej sesji. Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się stworzyć z Olą właśnie taki klimat, subtelny, elegancki, dziewczęcy. Mam nadzieję, że od naszego ostatniego spotkania będziecie oglądać poniższe zdjęcia z jeszcze większym zachwytem i z zaciekawieniem będziecie wyczekiwać kolejnych prac!!!

mod. Aleksandra Głowacka
fot. Olga Ostolska














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...