czwartek, 1 maja 2014

Niebieskooka królewna

Planowana już od dawna sesja z Kasią wreszcie się powiodła. :) Długo na nią czekałyśmy. Zrobiłam sobie przerwę na cały kwiecień, mnóstwo nauki, na szczęście mam to już za sobą! Bałam się tego wyzwania, z Kasią znam się już wiele lat, chciałam by wszystko wyszło idealnie. Wstając z łóżka, słońce przywitało mnie ciepłymi promieniami, wiedziałam, że musimy to wykorzystać. Ogromnie się postarała! Była tak zaangażowana, zabrała ze sobą trzy piękne suknie w dworskim stylu, pozowała tak delikatnie, z gracją! Oczywiście nie zdziałałybyśmy wiele bez pomocy Arka, pomagał nam w przenoszeniu wszystkich ciuchów, doskonale doświetlał nam blendą, dziękuję także Tobie. :) Kasia ma niepowtarzalną urodę, piękne włosy, gesty, pracowało nam się wspaniale! Z początku niedające za wygraną słońce w końcu tworzyło nam piękne kontrasty i cienie, jestem ogromnie zadowolona z tej sesji. :) Nie brakło nam tematów do rozmów, to nasza pierwsza współpraca, nie zawiodłam się na niczym, a czuję, że pragnę jeszcze! :) Kasiu, jesteś kochana, że nadźwigałaś się tyloma rzeczami specjalnie na to spotkanie, spotkamy się niedługo!


mod. Katarzyna Mikulska
fot. Olga Ostolska














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

You might also like:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...